Koszty i formy dostawy

Zamówiony w naszym sklepie towar dostarczany jest do Klienta poprzez kuriera FEDEX.

Koszty przesyłki:

  • paczka od 0 do 10 kg - 20 zł
  • od 10 do 30 kG - 45 zł
  • paleta do 100kg - 120 zł
  • paleta powyzej 100 kg - cena ustalana telefonicznie.

 

Postępowanie podczas odbioru przesyłki :

W tym rozdziale przedstawimy Państwu, co nalezy zrobić, kiedy mamy wątpliwości, co do stanu doręczonej przez kuriera przesyłki. Są to bardzo ważne informacje, tym bardziej, że właśnie na tym końcowym etapie zamówienia najczęściej dochodzi do wielu nieporozumień.

Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera(dzień odbioru). Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważalnych braków w towarze, uwzględniając ilość model, czy są na opakowaniu oznaczenia ostrzegawcze, np. "nie rzucać".

Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za tego typu uszkodzenia po odjeździe kuriera. Ewentualne dochodzenie odszkodowania odbywa się wtedy pomiędzy klientem, a firmą kurierską
i na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że szkoda została zauważona przez przewoźnika.

Klient ma obowiązek sprawdzić w momencie dostawy i obecności kuriera, czy dostarczony produkt nie ma uszkodzeń logistycznych (wgniecenia, odbicia, załamania lub inne). Jeśli tak to należy wraz z kurierem sporządzić protokół reklamacyjny, zawierający opis szkody i dostarczyć go jak najszybciej do naszego biura obsługi ( Email lub poczta).

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies Zamknij